Isnin, 1 Oktober 2012

SIKAP lelaki Apa Isi hatinya?

Nak tahu cammane sikap pasangan kita yang kita cinta bebenor selama ini?
jom kita semak, supaya kite tidak makan hati dengan perangai lelaki :
1 ELAKKAN SYAK WASANGKA
cube kenal hati dan perasaan pasangan kita tu.. elakkan perasaan negatif kita yang akan mengeruh lagi hubungan anda dgn si dia.. sekiranya anda tanye ngan  si dia ape yg dia pikirkan, dan dia juz jawab "tiada apa2" itu tandanya memang la xde ape2.. dan dia cakap benar..
2 SUKA BERTERUS TERANG
sikap wanita yang suke berterus terang.. memang menyenangkan lelaki. Tak perlu guna ayat2 kiasan dengan penuh hiasan kata2.. sebb lelaki memang susah nak faham.. berterus terang saja ape yang anda inginkan.. senang dan mudah untuk lelaki faham.
Tak kisah sebenarnya kalau anda marah dan meluahkan apa yang anda suka n tak suka, sebab dengan cara begitu mampu mengeratkan lagi anda berdua.. 
3 SUKA MENYELESAIKAN SEGALA MASALAH YANG HADIR
oleh disebabkan rasa kasih dan sayang kepada anda malah rasa tanggungjawab terhadap anda.. lelaki memang akan sedaya upaya menyelesaikan masalah anda dan ia akan  menjadi keutamaan. walaupun dia tidak mengiya atau menidakkan kata2 anda.. tetapi.. di fikirannya ligat memikirkan bagaimana menyelesaikan  segala masalah anda.
 4 SUKA DILAYAN SEPERTI TEMAN, SAHABAT DAN INSAN YANG DISAYANGI
Walaupon lelaki nampak gagah n macho gitu..dan kekadang agak serius ataupon garang, hakikatnya jiwa lelaki mudah tersentuh dengan sentuhan kelembutan seorang wanita.
5 PERLAKUANNYA MENGGAMBARKAN ISI HATINYA
kata-kata lelaki yang boleh kita percayai lah berdasarkan setiap apa yang dilakukan. sekiranya si dia suka memberikan anda jambangan bunga, itu menggambarkan cintanya pada anda tidak pernah pudar dan sentiasa mekar di hati serta ingatannya..  
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.